17 nap Transzatlanti térség a Norwegian Star fedélzetén
Transzatlanti térség
- 2025-03-15
- Transzatlanti térség
- Rio de Janeiro, Amacao dos Buzios, tengeren, Salvador de Bahia, Maceio, Recife, tengeren, tengeren, tengeren, PTG, tengeren, tengeren, Santa Cruz (Tenerife), Las Palmas (Gran Canaria), Funchal (Madeira), tengeren, Lisszabon
Útvonal
Nap | Kikötő | Érkezés | Indulás | |
1 | Rio de Janeiro | N/A | 5:00 PM | |
2 | Amacao dos Buzios | 7:00 AM | 4:00 PM | |
3 | tengeren | N/A | N/A | |
4 | Salvador de Bahia | 8:00 AM | 4:00 PM | |
5 | Maceio | 10:00 AM | 7:00 PM | |
6 | Recife | 6:00 AM | 2:00 PM | |
7 | tengeren | N/A | N/A | |
8 | tengeren | N/A | N/A | |
9 | tengeren | N/A | N/A | |
10 | PTG | 11:00 AM | 7:30 PM | |
11 | tengeren | N/A | N/A | |
12 | tengeren | N/A | N/A | |
13 | Santa Cruz (Tenerife) | 7:00 AM | 11:00 PM | |
14 | Las Palmas (Gran Canaria) | 7:00 AM | 4:00 PM | |
15 | Funchal (Madeira) | 10:00 AM | 7:00 PM | |
16 | tengeren | N/A | N/A | |
17 | Lisszabon | 7:00 AM | N/A |
Gyakran Ismételt Kérdések
Mit jelent a garantált kabin?
Garantált kabin foglalása esetén a kabinszám nem választható, az később kerül kiosztásra és ez a hajótársaság hatáskörébe tartozik. A hajótársaság a választott kabin típuson belül (pl. belső, ablakos, balkonos, mini-suite) a kabin típusát garantálja. Garantált ablakos kabin foglalása esetén előfordulhat, hogy a kabin korlátozott kilátású lesz (pl. mentőcsónak miatt). A Garantált kabinok nem foglalhatók Premium All Inclusive ellátással. Ezt a kabintípust foglalók esetében a:
- Részvételi díjak tartalmazzák:
az elhelyezést az ajánlatban szereplő kabinkategóriában, a teljes ellátást korlátozott italfogyasztással (pl. tea, amerikai kávé, tej, jeges víz, limonádé), a borravalót, a közös utastér és számos fedélzeti létesítmény használatát, a közös szórakoztató programokat, a csomaghordást ki- és beszálláskor, az idegen nyelvű asszisztenciát.
- Részvételi díjak nem tartalmazzák:
a kikötőbe utazás és visszautazás költségét, a kikötői illetéket, az egyéb italfogyasztást, a fakultatív kirándulások és a személyre szabott szolgáltatások árát, az útlemondási biztosítást (részvételi díj 1,5%-a, nem kötelező), a betegség-, baleset- és poggyászbiztosítást.
Norwegian Star
Norwegian Star hajó leírás
Norwegian Star
A Norwegian Star hajót 2015-ben többek között azért is újították fel, hogy a Freestyle Cruising® adta rugalmasságot és szabadságot újdonságokkal is kiegészítsék annak érdekében, hogy utasait az eddigiekhez képest is még jobban, még modernebb technológiákkal (pl. digitális interaktív kijelzők) tudja kiszolgálni, ezzel is megkönnyítve és elősegítve a felhőtlen nyaralásukat. Továbbá olyan új vendéglátóegységeket is kapott a hajó, mint például a Five O'Clock Somewhere Bar, a Sugarcane Mojito Bar és az O'Sheehan's Neighborhood Bar & Grill étterem.
Technikai adatok:
- Épült: 2001 ; Felújítva: 2015
- 91,740 tonna
- Deck-ek száma: 14
- 2348 utas, 1031 fős személyzet
- Hossza: 294 méter
- 13 étterem, 10 bár és lounge, 2 úszómedence, 1 gyermek medence, 6 pezsgőfürdő, 2 csúszda
- Útvonalak: Európa, Karib-térség
Fedélzeti térkép a Norwegian Star hajóhoz
Norwegian Cruise Line
A Norwegian Cruise Line hajótársaság
A Norwegian Cruise Line hajótársaság
A hajótársaságot 1966-ban alapították és Norwegian Caribbean Line néven kezdte meg működését. A központja Miami-ban található. Úttörőnek számít a hajózási piacon, ugyanis 2000-ben bevezette a „Freestyle Cruising” koncepciót, melynek lényege, hogy bármikor kötetlen időpontban étkezhetnek az utasok a fedélzeten és nincsenek kötött előírások az öltözködésre, étteremben történő megjelenésre sem.
Az egyik legfiatalabb flottával rendelkező hajótársaság jelenleg 16 modern hajóval rendelkezik, de 2019-ben is vízre bocsátanak egy új hajót, a Norwegian Encore-t.
A magas színvonalat és minőséget képviselő hajótársaságot számos díjjal is jutalmazták már:
Norwegian hajóutak - általános tudnivalók
Norwegian hajóutak - általános tudnivalók
Utazási dokumentumok
A hajóúton való részvételhez a hazautazás dátumától számított fél évig érvényes útlevél szükséges.
Vízummal kapcsolatban kérjük tájékozódjon utazási irodájánál.
Utazási szerződés
A hajótársaság mindenkor érvényben lévő utazási szerződése angol nyelven a hajótársaság hivatalos honlapján (www.ncl.com) megtalálható. A hajótársaság utazási szerződését minden utas magára nézve kötelezőnek tartja.
My NCL®, Online Check-In, hajójegy, csomagcímke
A hajóutat megelőzően kérjük tájékozódjon a hajótársaság hivatalos honlapján (www.ncl.com) a My NCL nevű menüpontjában, ahol ellenőrizheti foglalását és személyes adatait, illetőleg online is be check-olhat (https://www.ncl.com/oci?locale=en-EU). Amennyiben valamelyik adatban eltérést észlel, haladéktalanul lépjen kapcsolatba utazási irodájával. Legalább 2-3 héttel a hajóutat megelőzően kérjük készítse el az online check-in-t a hajótársaság honlapján, melynek elvégzése után kinyomtathatóvá válik a voucher és a bőröndcímke.
Kiskorúak részvétele
21 év alatti utas kizárólag legalább 21 éves korú kísérővel utazhat. Ez a korhatár európai hajóutak esetén 18 év. Amennyiben a gyermek nem a szüleivel utazik, szükséges a szülők részéről egy jóváhagyó nyilatkozat, amelyet beszálláskor fel kell mutatni, és amelynek az utazás egész időtartama alatt kéznél kell lennie. Ha csak egy szülővel utazik a gyermek, a kísérő szülőnek rendelkeznie kell a másik szülő jóváhagyását tartalmazó nyilatkozattal.
Fontos: 6 hónapnál fiatalabb gyerek a hajótársaság útjain nem vehet részt, illetőleg a hajótársaság fenntartja magának a jogot, hogy a 6 hónap és 17 év közötti utasok létszámát korlátozza.
Egészségügyi előírások, orvosi ellátás a hajón, terhesség
A hajótársaság hajóin található orvosi szoba, ahol a hajóorvost meghatározott rendelési időben kereshetik fel szükség esetén a járóbetegek. Az orvosi rendelő nyitva tartásáról az adott hajó napi programja nyújt felvilágosítást. Sürgősségi ellátás a nap 24 órájában igényelhető az orvosi vészhelyzeti telefonszámon.
A hajóorvos általában általános orvos; komolyabb orvosi beavatkozásokra (szakrendelés, műtéti beavatkozás stb.) a hajóorvosi rendelő nem alkalmas. Az orvosi vizsgálat, konzultáció vagy kezelés helyszíni térítés ellenében történik és a fedélzeti kártyára terhelik. Ilyen esetben az utasnak javasolt magánál tartania betegség-, baleset- és poggyászbiztosítási kötvényét és fedélzeti kártyáját. A hajóút részvételi díja biztosítást nem tartalmaz. Az orvosi ellátás díjáról az utas minden esetben kérjen az orvostól számlát, melyet – amennyiben betegség-, baleset és poggyászbiztosítással rendelkezik - hazaérkezése után (a betegség-, baleset- és poggyászbiztosítást nyújtó biztosító előírásainak és szabályzatának megfelelően) tud benyújtani biztosítójának.
Terhesség esetén a hajótársaság csak a terhesség 24. hetéig (a hajóút utolsó napját figyelembe véve) engedélyezik a részvételt. A terhesség korábbi szakaszában lévő kismamáknak is orvosi igazolással (akár angol nyelven) kell bizonyítaniuk, hogy alkalmasak a tengeri hajóútra. Az igazolásnak tartalmaznia kell a szülés várható időpontját is.
Azok az utasok, akik rendszerességgel szednek orvosságot, kérjük tartsák gyógyszerüket kézitáskájukban. Amennyiben nem sokkal az utazás előtt műtéten vagy egyéb komoly gyógyászati kezelésen esett át, konzultáljon kezelőorvosával, valamint a zárójelentését vigye magával a hajóútra.
Ha olyan térség hajóútjára megy, ahol a megbetegedés, fertőzésveszély magasabb, akkor utazás előtt ajánlott konzultálnia háziorvosával az egyes országokban szükséges vagy ajánlott védőoltásokról.
Nyelvhasználat
A hajóút során a tájékoztatás (írásos és szóbeli) főként angolul zajlik. A fedélzeten leggyakrabban beszélt nyelv az angol.
A fedélzeten nincs magyar nyelvű asszisztencia és a fakultatív kirándulásokon történő idegenvezetés is többnyire angol nyelven történik.
Érdemes kihangsúlyozni, hogy az idegennyelv-ismeret hiányából eredő félreértésekért, problémákért az iroda nem tud felelősséget vállalni. A hajótársaság hajóin az angol a hivatalos nyelv.
Kikötőbe érkezés
Tengerentúli indulás esetén a hajóút előtt legalább 1-2 éjszakás tartózkodást javaslunk az induló kikötővárosban vagy annak közelében.
Transzfer
A transzferek felár ellenében csak aznapi érkezés/indulás esetén rendelhetők a reptér és a kikötő között. A transzfer legkésőbb 14 nappal a hajó indulása előttig rendelhető meg a pontos menetrend és járatszám megadásával.
Beszállás
A beszállás kb. 4 órával az indulás előtt kezdődik, de útvonalanként változhat. A pontos érkezés az utas felelőssége (eltekintve attól az esettől, amikor a Norwegian szállítja a beszállás helyszínére az utast). Ha a hajó indulása előtt egy órával (európai utasok esetében Európán kívüli indulás esetén 2 óra) az utas még nincs a fedélzeten, a hajótársaság törölheti a nevére szóló foglalást és ez esetben a kötbér 100%.
Fontos megjegyezni, hogy étel, ital, szúró-vágó eszköz, vasaló, hajszárító nem vihető fel hajóra! A biztonsági személyzetnek joga van a poggyászok átvizsgálására és amennyiben olyan eszközt találnak, amit nem vihetnek fel, úgy azt elveszik, illetve kivetetik a poggyászokból.
Fedélzeti kártya (Cruise Card)
A hajóra való bejelentkezéskor a regisztrációs pultnál a hajó személyzete minden utasnak átad egy un. fedélzeti kártyát. A fedélzeti kártya hármas célt szolgál a hajóút során: személyazonosításra szolgál, a kabinok ajtaja a fedélzeti kártyával nyitható, illetve fizetőeszköz a fedélzeten.
A hajók fedélzetén nincs készpénz-használat (kivétel: kaszinó), a fizetés a fedélzeti kártyával lehetséges. A hajóra való beszállításkor a regisztrációs pultnál nemzetközileg elfogadott dombornyomott bankkártyát (pl. VISA, MasterCard, American Express) vagy pénzletétet (kb. 200-250,- USD/fő) kérnek a fedélzeti fogyasztások (fakultatív kirándulások, vásárlások a fedélzeten stb.) fedezetéül.
Szervizdíj
A hajótársaságok a helyszínen szervizdíjat kérnek. Ennek összege a Norwegian hajótársaságnál 16,00 $ / fő / éj, míg lakosztályok esetén 20,00 $ / fő / éj.
Hivatalos pénznem
A hajók fedélzetén a hivatalos pénznem az USD.
Recepció, postai szolgáltatás
A recepció a nap 24 órájában áll az utasok rendelkezésére. Bár a kabinok felszereltségéhez hozzátartozik a széf is, de ha Ön úgy gondolja választhatja a recepción található széfszolgáltatást is.
Az ügyfélszolgálati recepción többek között lehetőség van képeslapok, levelek feladására is. A képeslapokat, leveleket kikötéskor a hajótársaság helyi szolgáltatóján keresztül postázzák. A feladás költségeivel az utas fedélzeti számláját terhelik meg.
Próbariadó
A hajó indulásának a napján (többnyire még a hajó indulása előtt) próbariadót tart a hajótársaság. A próbariadó idejére vonatkozó teendőkről a személyzet és a tájékoztató anyagok pontos tájékoztatást adnak. Minden kabin alapfelszereltsége a minimum az adott kabinban utazó utasok számának megfelelő számú mentőmellény. Az utasoknak a próbariadó alkalmával a saját biztonságuk érdekében mindenképpen meg kell jelenniük mentőmellényben a kabinjuk alapján kijelölt gyülekezőhelyen (a vonatkozó gyülekezőhely, szekció jelét, számát általában a kabinban vagy a mentőmellényen is feltüntetik).
Elektromos áram
A társaság hajóinak fedélzetein 110V / 220V-os feszültségen működtethetők az elektromos készülékek. Kabinonként általában egy európai szabványú aljzat található, így átalakítóra lehet szükség, ami a hajókon nem szerezhető be, ezért kérjük vigyenek magukkal.
Mobiltelefon használat
A mobiltelefonok a hajókon használhatók. Fontos azonban felhívni az utasok figyelmét, hogy esetenként – főként a nyílt tengeren – a telefonkapcsolat csak a hajók saját műholdas telekommunikációs rendszerén keresztül lehetséges. Ez mind a küldött vagy fogadott sms-ek, mind a fogadott vagy kezdeményezett mobiltelefon-hívások, mind egyéb mobil telekommunikáció díját nagyban megnöveli.
Internet
A Norwegian valamennyi hajóján van Internet Café, de az otthonról hozott, vezeték nélküli laptop is használható.
Az aktuális árakról és feltételekről a fedélzeten kaphat bővebb tájékoztatást.
Dohányzás
A hajón kizárólag a kijelölt területeken megengedett a dohányzás. A színházban, vendéglátóegységekben, beleértve a kabinokat, lakosztályokat és az esetlegesen ehhez tartozó balkonokat is. Ennek megszegése esetén büntetést kell fizetni, amit az utas fedélzeti számlájára terhelnek.
Értékmegőrzés
Javasoljuk, hogy a nagyobb összegű készpénzt, személyes értékeket, ékszereket, műszaki cikkeket a hajó széfjeiben (a kabinban található széfben, vagy a recepción) helyezzék el. A hajótársaság és az utazási iroda nem vállal felelősséget az elveszett vagy ellopott értéktárgyakért, készpénzért.
Ruhatisztítás
A ruhatisztító szolgáltatásainak köre és az árlista a kabinban megtalálható. Önnek nem kell mást tennie, csak különválogatni a mosandó és vegyileg tisztítandó ruhákat, elhelyezni a ruhatisztító zsákban, és 48 órán belül a tiszta és vasalt ruha már újra a kabinjában lesz.
Állatok
A Norwegian hajóira az utasok állatot nem vihetnek fel.
Öltözködés
A hajóútra érdemes a kikötők időjárásához, viselkedési szabályaihoz, a parti kirándulásokhoz és fedélzeti programokhoz igazodó kényelmes hétköznapi, és a fedélzeti etikettnek megfelelő elegánsabb ruhadarabokat is vinni. A hajóút során várható időjárásról minden esetben érdemes az illetékes meteorológiai szolgálatnál tájékozódni, illetőleg figyelembe venni azt, hogy az esték a tengeren néha hűvösek.
Napozás
A Norwegian hajók fedélzetein a napozóágyak használata ingyenes. A napozáshoz használandó törölközőkről szintén a hajótársaság gondoskodik, amiket a medencéknél találhatnak meg az utasok.
Étkezések
Reggeli:
Az ún. fő étteremben (main restaurant) is lehet reggelizni, de mivel a la carte, így a kiszolgálási idő nőhet és annak, aki kirándulásra igyekszik a reggelizés ezen formája nem ajánlott.
Szobaszerviz szűkített reggeli étlappal 6:30-10:00 között lehetséges, melyért 7,95 USD díjat számíthatnak fel.
Ebéd:
Az ebédet a következő egységekben lehet elkölteni:
Main Dining Room (ültetett étterem), büfé étterem, speciális éttermek. A speciális éttermekben asztalfoglalási díjat számítanak fel, ami 15 – 39,99 $ / fő között alakul, illetőleg az „Á la carte” megjelölésű éttermekben a különleges ételeknek díja van, ami az étlapon van feltüntetve.
De ebéd és a vacsora között is találhatóak a hajókon nyitva tartó vendéglátóegységek.
Vacsora:
A Norwegian hajóin az étkezések kötetlen formában zajlanak (így a vacsora is), nincsenek fix étkezési időpontok. Az éttermek bejáratainál, illetőleg a hajók különböző közösségi tereiben elhelyezett elektronikus táblákon az utasok nyomon követhetik az éttermek telítettségeit. Vacsoránál az éttermek általában 18 órától éjfélig tartanak nyitva.
A speciális étkezést (pl. gluténmentes stb.) mindig előre kell jelezni a hajótársaság felé, így amennyiben ilyenre van szüksége, kérjük minden esetben időben jelezze igényét utazási irodájának.
Italok
A reggelinél és a büférendszerű étkezéseknél térítésmentesen fogyasztható a tej, kávé (amerikai), tea, limonádé, jeges víz stb.
Az ültetett étkezések során csak a jeges víz fogyasztása ingyenes, minden egyéb italért fizetni kell. A bárokban fogyasztott alkoholos és alkoholmentes italokért szintén fizetni kell.
A hajótársaságnál 21 év alatti személynek nem szolgálnak fel alkoholtartalmú italokat.
A bárokban és az éttermekben felszolgált italok után 20% szerviz díjat számítanak fel.
Gyerekekre vonatkozó előírások, fedélzeti szabályok
1) A 3 év alatti gyermekek csak szülői kísérettel látogathatják a játszóházat.
2) 6 hónapnál fiatalabb gyerekek a Norwegian hajótársaság hajóútjain nem vehetnek részt, valamit a hajótársaság fenntartja a jogot, hogy a 6 hónap és 17 év közötti utasok létszámát korlátozza. Olyan hajóúton, ahol a hajó egymást követő 3 napot (vagy annál többet) a tengeren tartózkodik csak 12 hónapnál idősebb gyermek vehet részt.
3) Csoportos gyerekfelügyelet 3-12 éves gyerekek részére a kikötések alatt különdíj ellenében vehető igénybe.
Gyerekközpont
A Norwegian hajók fedélzetein található gyerekközpontokat a 3-17 év közötti gyerekek használhatják.
- Splash Academy: 3-12 éveseknek
- Entourage: 13-17 éveseknek
A gyerekközpontok szolgáltatásai ingyenesek.
Mozi, színház
A hajótársaság saját kiadványában (Freestyle Daily) tünteti fel a napi színház- és moziműsort is.
Kaszinó
A kaszinó a hajók kikötőkben való tartózkodása alatt zárva tart. 18 év alatti vendégek nem látogathatják a kaszinót.
A Pride of America hajón nem található kaszinó.
Duty Free Shop
A Hawaii útvonalakat kivéve a Duty Free Shopokban ajándéktárgyakat, cigarettákat, alkoholos italokat (borok, égetett szeszesitalok) is lehet vásárolni, ellenben az alkoholtartalmú italok csak a hajóút utolsó napján vehetők át. A Duty Free Shopok a hajók kikötőkben való tartózkodása alatt zárva tartanak.
Fotó
Fényképészek és videósok is vannak a fedélzeten, akik fontosabb eseményeken, illetőleg a kirándulásokon is dolgoznak és az itt elkészült fényképeket a fotósarokban állítják ki, amiket Ön is megvásárolhat.
Fényképező és videokamera használat
A Norwegian hajóin a fényképezőgép minden esetben engedélyezett, a videokamera használata pedig csak a show műsorok esetében tiltott.
A hajóút vége
Utolsó este minden utas megkapja a kiszállás menetéről szóló levelet, mely tartalmazza a bőröndcímkéket is. Amennyiben igénybe kívánják venni a csomaghordást kiszállásnál is, úgy a felcímkézett bőröndöket az utolsó estén kell kitenni a folyosóra.
A hajótáraság és az utazási iroda a kabinban felejtett dolgokért felelősséget nem vállal.
Azon utasokat, akik a Norwegian Cruise Line által biztosított transzferszolgáltatást vagy szállást foglaltak, a hajóutat követően a hajótársaság hostessei segítik a továbbiakban.
A hajóból történő kiszállás maximum 4 órát vesz igénybe.
Ez egy általános tájékoztató anyag, mely hajónként és útvonalanként némileg eltérő lehet!
Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha a helyszínen a hajótársaság alkalmazottjával jegyzőkönyvet vesznek fel és azt mindkét fél részéről aláírják.
A(z) orsolyatourist.hu weboldalon a közvetlen linken található Adatkezelési Tájékoztatót és a lenti tájékoztatást elolvastam, megismertem és az abban foglaltakat elfogadom. Személyes adataim a valóságnak megfelelnek, és kijelentem, hogy 16. életévemet betöltött személy vagyok.
Hozzájárulok, hogy személyes adataimat a(z) orsolyatourist.hu direkt marketing szolgáltatás nyújtása céljából az Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározott módon, időtartamban és mértékben kezelje. Hozzájárulok ahhoz, hogy az általam megadott e-mail címre és telefonszámra a orsolyatourist.hu utazás témakörben direkt marketing szolgáltatást nyújtson (EDM).
Megismertem az aktuális időszakban érvényes Utazásszervező ált. szerz. feltételeit (ÁSZF).
Kiegészítő tájékoztató
A weboldalon található utazási ajánlatok nem minősülnek nyilvános ajánlattételnek.
A weboldalon szereplő, időközben aktualitását vesztett árakért, akciókért, helyesírási hibákért, illetve az árkalkulációs program esetleges hibáiért, a lemondott utazásokért, valamint a képekben, leírásokban fellelhető hibákért, eltérésekért a felelősséget nem vállaljuk.
Kizárólag a munkatársaink által visszaigazolt árak, adatok, leírások, képek tekintendők véglegesnek a szabad helyek függvényében!
Az Ön által készített „Fizetési kötelezettség nélküli ajánlatkérés” opcionális, nem számít véglegesnek.
Ön, értelmezte és elfogadta a fenti kiegészítő tájékoztatóban leírtakat, az űrlap elküldésével.
Köszönjük érdeklődését, hamarosan válaszolunk.
ajánlatok ellenőrzése, egy kis türelmet kérünk!